Support, driftinformation och kundstöd

Här kan du få information och hjälp om du tex upplever att några av dina system beter sig felaktigt eller du har frågor och synpunkter och vill tala med någon i vårt Performance Engineering Center.

Driftstörningar som vi redan känner till kommer anslås direkt på startsidan här på vår hemsida. Det placeras tydligt ovanför välkomsttexten så länge störningen föreligger. Om störningen innebar mätfel i dina övervakningsresultat, kommer detta justeras samt tydligt framgå i din E2E rapport du får av oss.

Kända störningar.

Inga.

Upplever du problem skicka ett mail till:

drift@lightsinline.se

E-post

Allmänna frågor kring Performance Engineering, verktyg, metoder, testautomatisering, analyser, teknik mm kan du skicka till fragor@lightsinline.se Vi svarar på frågorna så fort vi kan och tjänsten är helt kostnadsfri vare sig du är kund hos oss eller inte. Vi förbehåller oss dock rätten att få publicera del av frågorna och svaren under en kommande ”Frågor och Svar” sektion på vår hemsida.

Är du redan kund hos oss tar vi emot frågor och felanmälningar via e-post adressen drift@lightsinline.se

Telefon

Under kontorstid är du välkommen att ringa till oss på 08-750 76 00 och ber om att få tala med driften eller kundstöd. Samtalet kopplas till första tillgängliga tekniker hos oss. Om ingen kan svara kommer växeln att ta ett meddelande som skickas till drift e-post adressen ovan och därefter kontaktar vi dig så snart vi kan.

Som kund hos LIL finns det inga begränsningar på hur mycket du nyttjar vårt kundstöd, inga frågor är för dumma och kan inte teknikern svara på dina frågor kommer denne att eskalera frågan till någon av våra seniora konsulter, helt kostnadsfritt.

Har du fått en personlig kontaktperson eller kundansvarig hos oss kan du självklart ringa eller kontakta denne direkt.